În această lume inversată, cu un decor de vis alcătuit din baloane cu aer cald, focuri de artificii și monumente emblematice unde poți explora Parisul din cer, DS 4 își prezintă confortul incredibil și designul îndrăzneț.
În această lume inversată, cu un decor de vis alcătuit din baloane cu aer cald, focuri de artificii și monumente emblematice unde poți explora Parisul din cer, DS 4 își prezintă confortul incredibil și designul îndrăzneț.
- „Heaven, I'm in heaven“, cu câteva versuri împrumutate din Cheek to Cheek în timp ce se deplasează pe un covor format din nori, DS 4 promovează calitatea călătoriilor franceze într-un nou film senzațional, care constituie elementul principal al campaniei lansate în această toamnă.
- Lider pe piața franceză a mașinilor compacte premium din 2023, DS 4 se întoarce la Paris și la Turnul Eiffel, jucându-se cu poezia și confortul.
- Campania „Updgrade to French Class“ deja a început
„Parisul inversat“. Când pământul devine cer și cerul devine pământ, DS 4 se deplasează pe un covor din nori și este suspendat în mijlocul unui Paris nevăzut până acum... În această lume inversată, cu un decor de vis alcătuit din baloane cu aer cald, focuri de artificii și monumente emblematice unde poți explora Parisul din cer, DS 4 își prezintă confortul incredibil și designul îndrăzneț. În consecință, își evidențiază calitățile distincte: confortul suspensiei controlate de camera video, izolarea fonică, rafinamentul materialelor, precum și tehnologiile de ultimă generație prezente în mașină, cum ar fi tehnologia de vizionare nocturnă.
Notele de la Cheek to Cheek însoțesc această scenografie ingenioasă. Compus în 1935 de Irving Berlin, cântecul a fost interpretat pentru prima dată de Fred Astaire, un dansator aflat în culmea gloriei, și de Ginger Rogers în Top Hat, înainte de a fi popularizat la nivel mondial de Louis Armstrong / Ella Fitzgerald. Armonizarea pentru DS 4 este realizată de Flavio Ibba și Paolo Fedreghini, cu scopul asocierii acestei melodii suave cu universul tăcerii.
„Cu „Travel French class“, DS Automobiles își prezintă expertiza în materie de confort și rafinament, atribute caracteristice modelului DS 4. Acest nou film romantic, în care DS 4 traversează Parisul noaptea, ilustrează calitățile sale distincte. O șansă de a ne înălța ca să descoperim noi perspective în definirea confortului.
Olivier François, DS Automobiles CEO
Călătoriile rămân tema principală a modelului DS 4. Punând accentul pe confort, „Upgrade la clasa franceză“ este cel de-al doilea film publicitar dedicat hatchback-ului compact DS Automobiles, după campania „Când tehnologia visează să călătorească“, lansată în 2021.
„Upgrade la clasa franceză“ introduce, de asemenea, noua semnătură a mărcii. După „Spirit de avangardă“, care există din 2014, „Călătoria este o artă“ însoțește acum logo-ul DS Automobiles. Noua semnătură prezintă călătoriile ca pe un mod de viață și o formă de exprimare artistică. Aceasta dezvăluie călătoria în forma sa cea mai creativă, plină de imaginație și curiozitate, intenționând, de asemenea, să fie culturală și inspirațională.
Apreciat de presă și încununat cu numeroase distincții, inclusiv premiul pentru cea mai frumoasă mașină a anului la Festivalul Internațional al Automobilului din 2022, DS 4 este cel mai bine vândut hatchback compact premium din Franța în 2023.
Filmul „Upgrade to French class“ este difuzat din 15 octombrie și pe YouTube și poate fi vizionat dând click AICI.
Persoana de contact:
Rodica Ionescu
PR Manager – PEUGEOT/CITROËN/DS România
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro
Despre DS AUTOMOBILES
Animată de spiritul avangardist și susținută de o moștenire excepțională, marca DS, născută în anul 2014, își propune să întruchipeze arta franceză a călătoriei. Produse remarcabile, savoir-faire de lux franțuzesc perceptibil, însoțit de o suită de servicii personalizate, DS Automobiles oferă o experiență unică înainte, în timpul și după fiecare călătorie.
Concepute pentru clienții care doresc să se remarce, care vor să călătorească în întreaga lume și să se bucure de fiecare clipă, modelele DS îmbină rafinamentul cu tehnologia. Cu noul DS 3, DS 4, noul DS 7 și DS 9, marca DS oferă o gamă globală.
Pe baza numeroaselor recorduri înregistrate de la intrarea sa în Formula E în 2015, inclusiv titluri duble la Echipe și Piloți, DS Automobiles se află în prima linie a electrificării, prin vânzarea fiecăruia dintre modelele sale cu o versiune electrificată. Sub eticheta E-TENSE, DS Automobiles oferă grupuri motopropulsoare 100% electrice, precum și plug-in hybrid cu până la 360 cai putere și tracțiune integrală. Din anul 2024, fiecare model nou lansat de DS Automobiles va fi 100% electric.
Pentru clienții săi cu gusturi rafinate, DS Automobiles a conceput o suită de servicii exclusiviste, numită „ONLY YOU, a wealth of attention“ (NUMAI TU, atenție din belșug).
Prezentă în 41 de țări, marca DS a creat și dezvoltat o rețea de distribuție exclusivistă care include 450 DS STORES la nivel mondial.